Mystery Check

 

Mystery Guest Service:
- Voor verenigingen
- voor horeca- en retailbedrijven
- voor bedrijven met horeca als neveninkomsten
- voor zorginstellingen

van goed naar beter
een stap die wij u helpen nemen

- Mystery Guest Sevice met "oog" 4 detail

 
   

Aard van de Mystery Guest Service:
- Mystery Call - telefonisch oderzoek
- Mystery Mail - onderzoek per e-mail
- Mystery Visit - persoonlijk bezoek in uw bedrijf
- Mystery Check - onderzoek van website, advertenties en/of fraudecheck

 
   

Doel van de Mystery Guest Service:
Met de uitkomsten komen tot verbetering van:
- Kwaliteit van het produkt- en serviceniveau
- Rendement en professionaliteit van de organisatie
- Loyaliteit van de gast
- Managementinformatie

 
 

Wat er zoal gerapporteerd kan worden:
Uiteraard is dit grotendeels afhankelijk van uw doelstelling en uw wensen. Enkele veel voorkomende checkpunten zijn:
Website: goed, duidelijk, toegankelijk, uitnodigend, aansluitend bij uw bedrijf en gasten/klanten, actualiteit, binding met gast/klant, eyecatchers, persoonlijkheid, assortiment, contactmogelijkheid, etc.
Social Media: persoonlijk, gevoelsuitstraling, binding met gast/klant, actualiteit, mix tussen persoonlijk en zakelijk, beeld, “clubgevoel”, ambassadeurs, etc.
Uiterlijk van het bedrijf: Is buiten duidelijk wat er binnen gebeurt/ verkocht wordt, representativiteit, uitnodigend, parkeergelegenheid, overige voorzieningen
Ontvangst, dienstverlening: begroeting, duidelijkheid voor de gast/klant, wachttijden, kwaliteit van de service en dienstverlening, sales, persoonlijkheid, etc.
Belevingsonderzoek en interactie: vakkennis medewerkers, bijverkopen, orde netheid, hygiëne, verzorging, inrichting, sfeer, helpen bij het maken van keuzes, etc.
Laatste indruk: afrekening, afhandeling en afscheidsgevoel.

 
  Goed!
Kan Beter!
Kan Veel Beter!

Verbetertrajecten:
Aan de hand van de rapportage kunt u:
- Uw bedrijfs- en activiteitenplan aanpassen
- Verbetertrajecten en prioriteitstelling vastleggen
- Instructie en/of scholingsmogelijkheden onderzoeken
- Termijnplanning opstellen
- Meten van resultaten