|
 |
Wat er zoal gerapporteerd kan worden:
Uiteraard is dit grotendeels afhankelijk van uw doelstelling en uw wensen. Enkele veel voorkomende checkpunten zijn:
Website: goed, duidelijk, toegankelijk, uitnodigend, aansluitend bij uw bedrijf en gasten/klanten, actualiteit, binding met gast/klant, eyecatchers, persoonlijkheid, assortiment, contactmogelijkheid, etc.
Social Media: persoonlijk, gevoelsuitstraling, binding met gast/klant, actualiteit, mix tussen persoonlijk en zakelijk, beeld, “clubgevoel”, ambassadeurs, etc.
Uiterlijk van het bedrijf: Is buiten duidelijk wat er binnen gebeurt/ verkocht wordt, representativiteit, uitnodigend, parkeergelegenheid, overige voorzieningen
Ontvangst, dienstverlening: begroeting, duidelijkheid voor de gast/klant, wachttijden, kwaliteit van de service en dienstverlening, sales, persoonlijkheid, etc.
Belevingsonderzoek en interactie: vakkennis medewerkers, bijverkopen, orde netheid, hygiëne, verzorging, inrichting, sfeer, helpen bij het maken van keuzes, etc.
Laatste indruk: afrekening, afhandeling en afscheidsgevoel.
|
|